Merhaba hanımlar. Bebeğim 10 aylık. Uykuya geçişini size anlatmak istiyorum. Doğru mu yanlış mı destek mi değil mi karar veremedim. Uykusu geldiği zaman odasına götürürüm beşiğinin yanına oturup emziririm. Emerken mayışır ama uyumaz. Memeyi bırakıp ağlar. Emziği veririm beşiğine yatırırım.İlkten Kafasını sağa sola sürte sürte yine mayıştık kalır fakat sonra birden kalkmaya çalışır. Yatır kalk yatır kalk derken Bu bi kaç sefer tekrarlanır haliyle uykusu açılır tabi ben bu süreçte başını okşuyor oluyorum mayışsın diye ama mayışmıyor. Tekrar memeye alıyorum yine mayışıyor. Beşiğine koyuyorum kafasını okşuyorum falan derken bu sefer uyuyor yalnız yaklaşık 1 saati buluyor uykuya geçmesi özellikle gece uykusuna geçerken. Gece uykusuna 8 de geçer saat 10 da uyanır su veririm geri uyur. 12 1 gibi yine uyanır ama bu sefer suyla kandıramıyorum memesiz uyumuyor. Saat 4 gibi tekrar kalkar emer belki uyur belki uyumaz oturur ağlar 1 2 saat uğraştan sonra yeniden uyur. Değişik bir döngüsü var özellikte 1 aydır falan böyle. Sık kalkmasını desteğe mi bağlayayım yoksa atağa mı bilemedim sizler ne düşünürsünüz?