Toprak2509 Kzıım 23 aylık. 50den fazla kelimesi var ama henüz cümle kurmuyor. Sadece baybay kelimesi ile cümle kuruyor. Baybay baba, anne, park, abi vs gibi.
Duyulurum Toprak2509 başka hangi fiilleri söyleyebiliyor? Gel diyebiliyorsa baba gel anne gel diye fazla fazla tekrar yapın. Ya da “al” “ver” "git"ile de olabilir. Hiç fiili yoksa önce bunlara yogunlasin, benim oğlumun da birçok kelimesi vardı ama fiili sadece "gel"di. Önce birkaç tane söylemesine önayak oldum sonra zaten bir şekilde birleşti onlar.
Birkizbiroglan Toprak2509 anne gel, baba hadi gibi ufak ve basit kelimeleri o aylarda kuruyordu. Bende çok düşünüp kafada kuruyordum. 24 ayı geçti hala basit cümleler ile devam ediyordu. Ama 26 aylıkken birden herşey su gibi akmaya başladı. Tam 26. ayı patlama zamanı oldu bizde 😊 darısı size 🌷
Duyulurum Toprak2509 maşallah gayet iyi, bundan sonrasında sizin teşviklerinizle başlar o. Başlayınca zaten devamı çorap söküğü gibi geliyor.
Merakliannecik 22 aylık kızım anne aç, baba gel, bebek bayıldı, anne kalk gibi şeyler söylüyor. Baya baya kelimesi var ama daha ilerisi yok şuan