Slm kızlar ben 2 aylık hamileyim ama kesede kanama varmış bunun için doktor bana ilaç yazdı bunlar enzofen 600 mg, podora 200 mg, progestan 100 mg bunları kullanan var mı aranız da birde benim bir tane bebeğim var şuan 15 aylık emziriyorum sütüme gecer mi