Doğduğundan beri hiç rahat ettiğimi hatırlamıyorum. Sürekli ağlayan bi bebegim var. Ha düzeldi ha düzelecek derken 1 yaş olduk. Hoopp şimdide istediği olmayınca çığlık ata ata agliyor. Hiç susmuyor hiç artık eşimle tartisiyorum bu yüzden. Psikolojim bozuldu iyi hissetmiyorum kendimi gercekten. 1 yaş krizi mi ne bu