Bebeğim 7 ay 3 haftalık. 2 ana 1 ara öğün yapmaya çalışıyorum ama bazen gün yoğunluğundan ne olduğumuzu şaşırıyoruz valla. sabah kahvaltısini iyi yaptırdım bugün ama sonrası öğünler güme gitti. bugün aşı vardı öğleden sonra nasıl geçti anlamadım. Arada böyle fireler oluyor, siz düzenli olabiliyor musunuz bu konuda. Bebeğimin kilosu normal.