Merhaba sevgili anneler. 21 günlük bebeğim var. 5 günlükkenden beri meme ve mama beraber gidiyoruz kilo kaybı olduğu için. Başlarda sütüm gerçekten çok azdı ve boşa emiyordu çocuk bir süre sonra hissediyordum. Son 3-4 gündür sütüm arttı fakat 2 gündür bebeğim meme emmeye uğraşmak yerine mamaya geçmek istiyor. Memeyle kavga ediyor ıkınıyor ağlıyor. Mecbur mama veriyorum onu yiyor. Ne yapmam lazım anlamıyorum. Mama vermeyi kabullendim ama tamamen meme reddi olsun istemiyorum da. Sizlerin tecrübesine güveniyorum 🙏🏻