Kızlar dün bir bardak süt içmiştim ertesi gün bebeğimin kakasında kan vardı bugün baktım birşey yok kendimce diyet vs yapıyım yoksa doktora mı gitmeliyim hastaneye çok gitmek istemiyorum başınıza böyle geldimi bidaha bekleyim mi kakasını yoksa hemen gitmeliyim azap oldu resmen