Gamze8596 kızım 27.5 aylık ve her yemeğini kendisi yiyor. 8.ayda blw başladım ve öyle de devam etti. Benim açımdan hiç kolay olmadı diyebilirim. Çünkü çok döktü saçtı, kıyafetleri battı, mutfak halısı keza öyle. En sonunda halıyı kaldırdım 😂😂 yani gerçekten o günler benim açımdan sürekli temizlik yaparak geçti ama değdi mi? Kesinlikle. Şimdi beraber sofraya oturuyoruz yemeğini önüne koyuyorum kendisi yiyor. Ben de kendi yemeğimi yiyorum. Çocuktan çocuğa tabii ki değişkenlik gösterebilir ama ben yaptıysam herkes yapar diye düşünüyorum. Çünkü kızım inanılmaz döken saçan bi çocuktu. 1.5 yaşına kadar sürdü diyebilirim.