Kızlar oğlum 13 aylık kahvaltısını cok güzel yapıyor onun dışında hic iştahı yok akşam fellah köftesi yaptım yemedi ve açtı yani makarna sevmiyor yani normal yemekleri pek sevmiyor meyve seviyor kahvaltılık seviyor mama içiyor bide günde 3 kere içiyor mamasını aslında kilosuda iyi ama bişey yemedikce aksamları moralim bozuluyor 80cm boyuda kilosuda 10küsür napıcam bilmiyorum o kadar yapıyorum özenle mesela yok istemiyor