Kızlar 1 yaşında oğlum var hala yürümüyor erken doğdu, gelişim pediyatriye gittik 1 ay bekle dedi eğer biryerden tutunma çabası olmazsa destek alıp kalkmazsa dedi nörolojiye yönlendirdi , oda muhtemelen dedi fizik tedaviye yonlendirir dedi bu süreci yaşan varmı scaba nasıl geçiyor neler oluyor ,faydası oluyormu acaba bilgilerinizi bana yazın, çok endişeleniyorum