Almilaninannesiii Aranızda sağlıkçı olan vsrmi kızlar beynimle leke çıktı ama doktor önemsiz dedi ilaç tedavisi basliycakmis nasıl bı yol beni bekliyo şaştım kaldım beni bir sağlıkçı anne rahatlatirmi
Mavininbiri Almilaninannesiii Annem in başında da var korkulacak birşey yok üzülmemesi gerek dedi ama ilaç kullanıyor şimdi her zaman değil ama büyüyecek gibi değil ama büyürse de hafif bir müdahele ile alırız dediler.