Kızlar hayırlı akşamlar kizim 25 aylık önce az çok bir şeyler yerdi yani iyun oynayarak oyun oynayarak ya da bir etkinlik falan yaoarken yedirirdim yerdi kızım ama üç günden beri doğru düzgün bir şey yemiyor öguruyor nedense yaşayan var mı bu durumu kızlar sizler ne durumdasınız