AyseAlyamm
Selam kızlar . 9 aylık kizim var 7.5aylikken ilk disimiz çıktı 4-5 gün öncede 2.disimiz çıktı ama ikinci dişin yerinden daha dış çıkmadan 3-4 hafta önce beyaz bı kabartı oluştu sanırım disi öyle patlayacak dedim ama disi onun gerisinden patladı . Fark ettiğimden beri fotoğrafını cekicem ama bı turlu cektirmedi bugün bağıra bağıra aglasa da çektim doktora attım kistik lezyon olduğunu kendiliginden gececigini söyledi . Başına böyle bişey gelen varsa geçmesi için bişey yaptınız mı ne kadar sürede geçti ? Masaj falan yapmalı mıyım dedim gerek yok dedi doktor ama ben biraz üzüldüm bilgisi olan paylasirsa çok sevinirim simdiden teşekkürler 🤗