Aslihan95 3 aylık bebeğimi bu hafta tarttirmaya götürdüm. 1 haftada 50 Gr. Falan almış haftalık 200-300 Gr. Alan bir bebek neden bu hafta bu kadar az kilo alabilir. Normal düzeninde emiyor. Huzursuz değil. Bu problemi yaşayan ve çözüme kavusturan var mı ?
Alparslan616161 Aslihan95 3.aylıkken benm oğlanda da öyle olmuştu çişli bez sayısı ikiye düşmüştü hatta bende sadece mamayla besliyorum değiştir mamanı dedi ii gelen mama bi anda düşüş yapmıştı 6 400 den 5.800 e düşmüştü iştahsızlığıda çok oluyordu
Alparslan616161 Aslihan95 mamasını değiştirdim öyle düzeldi ama kilo alımı yine yavaş ama olsun azda olsa alıyor şimdi tekrar anne sütüne başlicam
Alparslan616161 Fatmanurdmn sma optipro asla hipp kullanma 1 ay kullandım çok güzel kilo aldırdı sonra bi anda düşürdü burdada mama yorumlarından anneler hipp in kilo aldırmadığını söyledi hani 1 ayda sma 1 kilo aldırdı oğluma hani güzel mama
Fatmanurdmn Alparslan616161 bende aptamil prematilden sma optiproya geçtim günlük ishal gibi sıvı turuncu yapıyor kakasini normal mi sizce Aptamil de uç güne gir yeşil renkte yapardı Mamayı değiştirsem mi değiştirmesem mi bilemedim cunku bebeğim çok zayıf dogdu onu toparlayacak mama arıyorum
btlsmydgn Benim bebeğim de 3 ay 10 günlük. Kilo alımı bu ay yavaşladı çünkü çok ama çok kusuyor. Reflü maması veriyorum onu da kusuyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık
Alparslan616161 Fatmanurdmn vala hiç öyle bişi başıma gelmedi gayet güzel yapıyor kakasını bende çok değiştirdim mama ya beğenmedi yada bünyesi kabul etmedi hep kustu en sonunda sma da takılı kaldım ii geldi ama öyle kaka yapması mamadan olcağını sanmyrm senin yediğin bişiler den emziryrsam sütünden geçmiştir alerji yapmıştır her mamanın içeriği hemen hemen hepsi aynı bebelac gold dene istersen mesela benm eşimin kuzeni evolvia kullanyr kızı maşallah tosun gibi bide siyah çekirdek ye tuzsuz sütün yağlansın