Yeniesyenianne Herkese merhaba Bebeğim 28 günlük. Son bir kaç gündür saatte bir veya daha kısa sürede emmek istiyor sonra 5 dakika emip bırakıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım acaba?