Selam kızlar, 30+2’de doğum yaptım, bebeğim suan 3 buçuk aylık , 28 gün yoğun bakımda kaldı ve hergun 3 saatte bir süt sağıp götürdüm aynı zamanda mamada aldı sütüm yeterli olmadığı icin. En fazla 60cc kadar yükseltebildim.
Bebeğim eve geldikten sonra maalesef emmedi cok tuttum göğsümde ama ucu olmadığı icin tutamadı, bide hastanede biberona alışmış. Suan sütüm sağdan hic , soldan damla kadar geliyor onuda bazen kaşıkla agzina damlatıyorum. Cok Sağdım ama maalesef çoğalmadı. Suan full mama ile besleniyor ama istiyorum ki anne sütü alsın. Sütü kesilip geri gelen var mi? Silikon göğüs ucu ebebekten aldım ama ise yaramadı, yani çekmedi. İse yarar bildiğiniz marka var mi?