Nes1989 Merhaba bebeğim20 aylık 2 aydır çok iştahsız akşam yemeği kesti nerdeyse möllers kidio vitma herseyi denedim ama yok hepsini geri tükürüyor iştah açab bi önerniz var mı çok üzülüyorum
Aysunn25 Nes1989 benin kizim 19aylik oldu bende 1haftadir asla yediremiyorum artık pes ettim yani zorlayamiyorum zorlarsam daha çok agliyo.yemiyo bende Nutrigen Omega aldim.balik yagi faydası varmi bilmiyorum tahlilleri herşeyi cok guzel çıktı ama yemiyor
Nes1989 Aysunn25 bizimde 12.300 kg da boy uzun 93 olmuş bend rmöllers veriyorum ama işe yaramadı sinirim bozldu artk mama içmek istiyor
Ayazzmomms Nes1989 bende aynı durumdayım yedıremıyorum mama da içmek istemiyor sadece gece ıkı defa 60 90 ml içiyor 1 yaşında 10 kilo boyda 80 cm felan kaburgaları sayılıyor çok yorucu yemek yedırememek