Kızlar iki aylık oğlum ama şu son bir haftadır o kadar huysuz ki anlatamam kafayı yemek üzereyim gündüz ara ara uyurdu önceden sonra uyumamaya başladı büyüyor artık dedim sonra gece deliksiz uyurdu sat altından sonra uyandırmasam uyanmazdı deliksiz uyurdu şimdi gece ikye kadar oturuyor sonra dörtte tekrar uyanıyor bidaha saat 12 1 kadar asla uyumuyor kucağından bırakınca ağlıyor kafayı yemek üzereyim ya kışlık yapıcam beş dk uyuyor mutfağa Kaçıyorum çok ses çıkartmıyorum Bi bakıyorum ağlıyor ya 😔