Bebeğimi susturamıyorum etini koparmışlar gibi ağlıyor. Bugün tatile geldik belki biraz üşüttü bilemiyorum yanımda derece yok aldım sanıyordum!! O panikle bi çay kaşığı calpol verdim ama internetten bakınca iki ay altına verilmez diyor. Hemen hastaneye mi gitsem tehlikeli mi? Tecrübeli anneler fikir verin lütfen