Merhaba Anneler, beni yargılamayın ama bebeğmle birlikte uyuyorum (hem rahat emziriyorum hemde lohusayken bazı korkularım oldu)
Haliyle Oda bana alıştı yatağında (anne yanı) beşiğinde uyumuyor
Nasıl alıştırabilirim
Sizler neler yapıyorsunuz
Bebeğim geceleri 2-3 defa emiyor 6 aylık..
Uyku eğitimi de değil aslında ama artık git gide zorlaşıyor uyuması
Emzikde emmiyor uyku desteği benim 😬🥲
Ben ve memem 😃