bunemeselaa Kızlar bu ebebek te bebek suları var ya onlardan aldım da mamayı onla yapıp vermemde bir sakınca olmaz demi. Arıtmam tadını değiştirdi ustanında geleceği yok çocuğa ondan yapmak istemiyorum.
bunemeselaa Fatmadurmus sağol canım normal onlarıda kaynatıp ılıyınca mı vermeliyim yoksa normal yaparken ılıtmam yeterlimi