Merhaba kızlar
Bebeğim 6 aylık bundan iki hafta önce sürekli sallanarak uyuyan bebeğim şimdilerde yanımda uyumak istiyor bileklerim kopuyordu sallamaktan böylesi kolayıma geldi iyice daldıktan sonra yatağına koyuyorum çalışan bir anneyim korkum şu Kİ; ben işteyken uyumaması bugün gündüz uykusunda pek uyumamış sebebi bu olabilir mi acaba sizlerde durumlar nasıl yanımda uyumasının bir sakıncası var mı yerine yatırıyorum zaten iyice dalınca bir dönem uyku eğitimi mi versem diye düşünüyorumdum ama hiç bana göre değil severek koklayarak uyutmak daha çok hoşuma gidiyor zaten ne zamana kadar böyle yanımda yatacak Kİ sizce de öyle değil mi ?