AdaTugce Doktor fazla emzirmekten gaz ve kusma oluyor dedi fakat iki gündür mukuslu kaka var alerji olabilir mi 2 aylık bebeğim. Üç saatte bir emzir diyor doktor fakat bebeğim durmuyor uyumuyorsa saat başı emmek istiyor ne yapmam lazım
Serpilctn AdaTugce emzik tutuyorsa ver canım ağzına bazı bebekler tok bile olsa memeyi emzik yerine koyuyor
Betul-08 AdaTugce benimde bebeğim 2 aylık doktorum aynı şeyleri söyledi bebeğim sürekli kusuyor ve gazlı ama memeyi çok seviyor 1 buçuk saat zor tutuyorum çok ağlıyor çare bulamadım ben valla mecubur emziriyorum
AdaTugce Betul-08 ben de emziriyorum sam simplex ve biogaia verdi onları kullanıyoruz o da kusma yapabiliyormuş geceleri ıkınıyor gaz yapmaya çalışıyor sürekli ne yapsam bilemiyorum iki gecedir kolik gibi ağlama krizleri yaşıyoruz
Betul-08 AdaTugce birde öyle bir ağlıyor ki ben üzüntüden kahroluyorum ömrüm gidiyor resmen susmadan sesi gidecek diye korkuyorum kıpkırmızı oluyor Ne zaman geçer bu durum çok yoruldum bebeğimin canı acıyor diye düşünmekten
AdaTugce Betul-08 evet 10 dk önce ağlama krizine girmiş bir anne olarak söylüyorum çok zor. Allah yardımcımız olsun. Emzirsem ayrı dert emzirmesem ayrı dert Çarşamba tekrar doktora gidicem
Betul-08 AdaTugce cidden öyle ben daha yani gittim hiç bişey demiyor doktorlar sürekli gaz idrar tahlilide yaptılar bebeğime hiç bişeyi yok şükür gaz ve bebek reflüsü diyor o kadar 4 çeşit doktora gittim aynı şeyler