Suflee Selam kizlar. Yarin oglumun kani alinacak tahlil icin. Simdiden tedirginim dururmu acaba diye cunku cok hareketli.. kan alimi elden mi parmaktan mi nasil aliyorlar bilen varmi?
Urasali Suflee ne için tahlil yapılacak ? Kan değerine bakılacaksa parmaktan alıyorlar ve bir sn sürüyor hiç bilmiyorlar
Elf123 Suflee bir hafta önce aldılar dokuz aylık kontrolde kilolu olduğu için zor olur diye düşünmüştüm ama ilkte seferde aldılar kanı ağlıyor tabi ama bitince hemen sustu koldan aldılar bizde dört tüpü parmak ucundan alınamaz zaten
Htcyalmanci-0519 Suflee koldan alıyorlar ama damar bulamazlarsa her yeri deniyorlar iki gün hastahanede yattık cuma çıktık damarı bulunmadığından her yeri delik deşik yavrumun o ağladı alırken ben ağladım 🥺