Bir kaç gün önce gece tıkanma ve hızlı nefes alma şikayeti ile hastaneye yattık, daha tanı konmasa da areljik astımdan şüphelenildi. 5, gün olmasına rağmen hızlı nefes almaları devam ediyor neden geçmedi bilmiyorum. Herhangi bir ilaçta vermediler, sadece hava alıyoruz ve hala hastanedeyiz? Bu durumu yaşayan anneler yazabilir mi?