Xlement Neden boyle oluyor? Gozumden kendımden sakınıyorum asla ama asla sesımı yükseltmiyorum. O agldıgında bende aglıyorum dıyebılırım. Acaba karnım mı ac demek ıstıyor? Doyuyo mu doymuyor mu anlamıyorum😰
Dtkubra Xlement benim bebeğim 8.5 aylık beni emmek istediğinde gördüğü zaman ağlıyor. Sizin bebeğinizde eğer emziriyorsanız emmek isteyebilir sizi. Sadece aç olduğunda değil size ihtiyacı olduğunda da emmek isteyebilir ☺️
Gkce09 Xlement büyük ihtimal emmek istiyor olabilir kızımda başkalarının kucağında yatarken gıkı çıkmıyor benim kucağımda yaygarayı koparıyor emmeden susmuyor