Kızım 9 aylık oldu ek gıdaya başladıpımızdan beri düzgün yemek yemiyo hiç bi şeyi beğenmiyo direk öğürüyo. Yese çok az yiyo. Gerçekten çaldırıcam artık ne yapmam gerek bilmiyorum. Maşallah milletin bebeğini görüyorum ağzını açıyo normal yiyo benim ki ağzını kapatıyo kafasını çeviriyo yediği şeyler çok az. Sinirlerin bozuldu artık kilo almının iyi olduğunu sanmıyorum yarın kontrole gidicez