okuyananne222
Amin inşAllah 🤲🏻
Valla ben artık diyorum yeterki kendimize ait olsun çünkü bizim bulundugım ev çok kötü 1.5 yıldır buradayız akmadık dökülmedik yeri kalmadı yaptır başka yer çıkıyor . Ev sahibi desen oralı değil eşim de kirası ucuz sesimizi çıkartmayalım diyor . Ama kendi evimiz olursa 6-7 bin bile öderiz . Rabbim yardım etsin inşAllah