Muaziim Bizde asgari ücretle geçiniyoruz şuan kiradayız çok istiyoruz ama gerçekten ödeyebilecek gibi mi olucak şartlar merak ediyorum açıkçası. Siz başvuracak mıısnızzz
Divayorgun Muaziim şimdi açıklama yaptılar. İstanbulda geliri 16 binden az. Diğer iller için geliri 14 binden az olanlar başvuru yapabilcekmiş. Asgari ücret alanlar için uygun ödeme şartları olcakml
Irmakefe Muaziim valla biz istiyoz bacım bundan iki ay önceki TOKİ ye kayınvalidem başvurdu ona çıktı şimdi bizde istiyoz başvurmayı inşaallah
Elifinilki Muaziim Allah’ın izniyle bizde başvurmayı düşünüyoruz inşallah bize de çıkar da rahatlarız olacak gibi değil gerçekten
Sherlockholmes Muaziim Evet şartlar uyarsa başvurmak istiyoruz. İnşallah nasip olur, bu devirde başka türlü ev alma hayal olacak gibi. Ne zaman başvuru takip ediyorum ama henüz bir yerde yok
Irmakefe Sherlockholmes bizim ki yani kayinvalideminki 160 binliraydi ön ödemesi bide 3+1 di,belkide 140 binliraliklar 2+1 dir
Esraburkay Muaziim şartlar yarın açıklanacak şuanlık istanbul için 16 bin gelirin altında olması gerek diğer iller için 14 bin altı evin olmicak normalde ödemelerde 6 ayda bi zam geliyor bunda da öyle olcak mı ben onu merak ediyorum
bglm Muaziim takıp edıyorum yarını ıstanl için beklıyorum kıracıyız inş çıkar cok ıstıyorum aıleden bır kısı basvurabılecek gelır şart 16 bın ve aılede ev tapusu olmayacak bıldıklerım 2+1 bın tl 3+1 ıkı bın basvuru bedelı ev çıkmayınca gerı ıade oluyormus
Esraburkay bglm 6 ayda bi zam geliyor normalde buda öyle bi sorun varmı acaba bunu herkes bilmiyor genelde ona göre ayarlayalım kendimizi inşallah nasibinde olan herkese çıkar bizde başvurucaz şartlar uyarsa istanbul için
okuyananne222 Esraburkay evet 6 ayda 1 zam geliyor. Memur maaş artış oranına göre. Normalde 2300 ödüyorduk, 2 aydır 3100 ödüyoruz Aidat 300 lira idi 580 oldu vs
MinelAskEla Dileyen herkese çıkar inşAllah. Bize de nasip olsun Rabbim inşAllah nasip eder. Kızlar İstanbul şartları neler haberlere bakamadım bilen varmi ?
Esraburkay MinelAskEla şuanlık 16 binden az gelir evin olmıcak çok başvuru olucaktır diye düşünüyorum inşallah herkese çıkar ama açıkta kalan gine olucaktır yedekten sıra gelir belki nasip artık bizde istanbul için bekliyoruz
Esraburkay okuyananne222 bizide korkutan bu herkesde bilmiyor bunu sonra evlerinden oluyorlar ya sabit olsa keşke
MinelAskEla okuyananne222 Ne güzel evin olmuş güle güle oturun inşAllah Dua edin bizlerede nasip olsun 🤲🏻 Eşim memur valla 5-6-7. Bin olsun ödemesi biz yine razı oluruz . Kendimizi kısıtlarız ama evimiz olur 🤲🏻