Cansualis Sevgili anneler merhaba :) kızım 2 ay 11 günlük. Gündüzleri emerken ağlıyor emmek istemiyor mama vermek zorunda kalıyorum. gece emmelerinde çok güzel emiyor fakat hiç zorluk çıkarmıyor. Ama gündüz kıyamet kopuyor. Neden böyle yapıyor ? :(