Dln benimkide aralık doğumlu aynı şekilde bende 1 2 çay kaşığı verdim mamada su varı da ilk kez duydum evet doğru ama çaydada su var biz çay içince suyun yerini tutmuyo kendimizden pay biçtim hep düşünüyorum suyun ne zararı olur ki dye çok vermemek şartıyla🤔