Öncelikle hepinize merhaba kızlar, Cuma günü bebeğimin pcr testi pozitif çıktı. Arkasından da ben hastalandım. Son olarak da babamız pozitif. Çok şükür sağlık durumu iyi hepimizin ama bebeğimin öksürüğü onu çok yoruyor. Uykusunda daha da artıyor öksürme. Daha önce bebeği covid olan anneler, yaptığınız ve çare bulduğunuz bi şey var mı öksürük için? Sesi kısıldı çocuğumun boğazı tahriş oldu sanırım.