Merhabalar aynı süreçten bende geçiriyorum hala bebeğim 2,5 aylık oldu doğdu ilk günden beri meme reddi yaşıyoruz ilk doğdu gün emdi ertesi gün eve geldik memeyi tutamıyor benim göğüs ucumda var ağlıyor devamlı her yolu denedim parmağımla sütümü sağdım verdim içmedi şırıngayla verem içmedi en son çare biberonla verdim sütüm de az geldiği için mama takviyesi yaptık doktor kontrolü ile meme yi bu süreçte 1,5 ay kadar hiç almadı hep sağdım 2 saatte bir emzirir gibi ben sütümü sağdım Allah’a şükürler olsun sütüm azalmadı ama her gün her dakika biberondan önce mememi vermeye çalıştım internetten silikon üç gördüm aldım geldim ve memeyi kabul etti o an çok mutlu olmuştum ama saatlik sürdü bu sefer daha çok ağlıyordu onu da kabul etmedi ama pes etmedim devamlı memeyi vermeye çalıştım emmese de şuan 2,5 aylık ve canı istediğinde o kadar güzel emiyor ki beni anne sütü artı mama olarak ilerliyoruz canı isterse emiyor canı istemezse emmiyor demem o ki şuan kendini asla üzme kendileri karar veriyorlar bı duruma sen stres yaparsan o da üzülür elbet bir gün alır memeyi almasa da canı sağolsun 😀 sadece bekle biraz