Bulut1 aynısı tıpkısı benim oğlum. baba dede mama diyor, köpek sesi kuş sesi inek sesi taklit ediyor, bir de gezmeye bayıldığı için giy demeyi biliyor 😂 giy de gidelim diyorum öyle öğrendi. Onun dışında hep işaret ediyor ıııh ıııh tüm gün böyle. Her dediğimi anlıyor, çok uzun ve karmaşık cümlelerimi karmaşık komutları dahi anlıyor yapıyor ama konuşma yok. İletişimi göz teması günlük bizim işlerimizi ve bizi taklit etmesi de çok iyi. Ara ara kafama takılıyor ama sonra konuşacaklar illa ki diyorum 🤷🏻♀️