Bebegimm1 AselAleyna 2 aylikken yapilmasi daha iyi o zaman daha net sonuc alirsiniz ben 2 aylikken yaptirdim 5 dk surmuyor usg cihaz ile bakiliyor
ddm-tekin AselAleyna 40 ında ve 2. Ayında iki kez yaptırdık biz. Doktorunuz tek birinde de isteyebilir ama genel olarak ya 40 ında ya da 2. Ayında yapılıyor 🌸