leylasnsy 2 yaşında oğlum. Sabahları 08.30 da kalkar Öğlen 11.30 da uyur 13.30 da kalkar Akşamları da 20.30 da uyur. Sizce iyimi kızlar saat aralıkları. Ama şimdi emziğini istediği yatağa götürdü beni. Öğlen 13.30 da kalktı.bilemedim uyusa mı beklim mi🤷🏻♀️👀😬
Elizgenc58 leylasnsy ilk uyku çok erken bence 4 yada 5 saat ayakta kalabiliyorlar 2 saat uyusa akşamda 9 da yatar biraz oyalayın olmazsa yine 8 9 arası uyumuş olur
leylasnsy Elizgenc58 yatağa geldik ama üstüme çıkıp zıplıyor maymunluk yapıyor. Hey allahım 😂😂 oyun istiyor herhalde 🤣🤣