Kızlar yeni sezon ürünler gelmiş el kadar şeyler 280 den başlıyor 350 değişiyor daha aşağısı yok kendileri üretmiyor mu? bi takımın taş çatlasa 100 tl maliyeti olsa %300 kar mı yapıyorlar yani bunun bi mantığı var mı ne kadar saçma büyüklerin kıyafetiyle yarışıyor ya neden böyle pahalı yani ekonomimizin kötü olmasını düşünerek 100 tl maliyeti vardır diyorum en fazla ne kadar olabilir ki ne saçma 3 tane takım alsan 1000 tl yazık günah