gamzebozkurt01 aynen kuzum değiller ama benim demek istediğim hepsinden birden alıp denemen değilki, dediğin gibi sma aldın iyi gelmedi bir dahaki sefere farklı bir marka alırsın iyi gelirse devam edersin,gelmezse mecbur başka bir taneye geçersin o yüzden bebeğine iyi gelecek olan doğru mamayı buluncaya kadar her zaman en küçük paketi al. Hatta diğer markalar da var mı bilmiyorum ama aptamil’in 200 ml sıvı içmeye hazır olan mamaları var, fiyat olarak 15 lira gibi bir şey. Deneme amaçlı o tarz alırsan daha iyi olur.