Herkese merhaba belki birinin başına gelmiştir diye danışmak istiyorum sizlere 12 temmuzda doğum yaptım 24 ağustosta 40 kontrolü için gittiğimde doktorum yumurtlamışsın 10-15 güne regl olman lazım dedi. Olmadım. Doktorum 1 hafta daha bekle olmadı progestan 200 mg 5 gün kullan dedi ama bekleyemedim bugün başladım içmeye. Çünkü vücudum git gide şişmeye başladı. Sezeryandan sonra göbeğim inmişti bir ayaklarım kısa süreki ödem toplamıştı ama şu an tekrar 6 aylık hamile gibi göbeğim. Kollarım yüzüm kocaman oldu. Tartıda 4-5 kilo bir anda yukarı attım. Oğlum doğduğundan beri emziryorum bu arada süt keser derler ama yumurtlamama rağmen olmamam normal mi? Sürekli böyle şişecek miyim? bu şişmeler normal mi ne zamana geçer? Ve geçmesi için ekstra ne yapabilirim? Başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim 🙏