Hanımlar bebeğim 1 ay 4 günlük bugün kontrole götürdük. Minik bir bebek olarak doğdu zaten, 2620 gramdı. Sonra kilo verdi 3.gün 2470dı. 10 günde toparladı ve doğum kilosuna geldi. İlk günden beri sadece anne sütü alıyor. Bugün tartıda 3250 gram çıktı. 630 gram almış. Doktor hemen dedi ki çok az kilo almış, emzir sonra mama ver yada sağdığın sütünü ver. Halbuki çişli bezi yeterli hep takip ediyoruz, doymasa uyumaz emdikten sonra güzel uyuyor. Ayrıca bir ayda 500 gram bile alsa yeterli diyolar. Beni motive etmesi gerekirken bütün sinirimi alt üst etti.