kahveseverr Kizlar ev hanımıyım ihtiyaç kredisine basvuracagim aylık gelir kısmına ne yazmam gerekiyor
Agaclargibi Merhaba aylık geliriniz belgelenebilir ve belgelenemeyen gelir olarak ikiye ayrılır eşinizin maaşı ve varsa başka geliriniz toplu şekilde yazabilirsiniz
leylasnsy Agaclargibi merhaba bende istiyorum ama şuan ev hanımıyım. Nasıl başvuru yapabilirim. En paras hesbım var ?