Ben 12 temmuzda doğum yaptım 4+6 ay izin kullandım sonrasında evden çalışmaya devam ettim. Pandemide evden çalıştığımız için çok sorun olmadı. Annem de yanımda bazen o bazen ben oynuyorum kızımla. Naçizane tavsiyem olabildiğince birlikte vakit geçirin olmadı imkanınız var ise bir dönem evden çalışın.