mamma00 Cebeci tıpa kesinlikle gitme bizde ateş şikayetiyle gittik damar yolu açıp serum bile takamadılar o kadar kan tahlil yaptılar menenjit teşhisi koydular falan filan gel gör covid çıktık 12 saat boş boş yatırdılar hiçbirşey yapmadan . Şehir hastanesine gidebilirsin