2cocuk_1anne_
Asla zorlanmam gibi düşünme sana şöyle kolay böyle kolay demek çok isterdim ama çok zor korkma bi şekilde geçiyor benim oğlumda huy değiştirdi tahmin edemezsin hele ilk 2 hafta oğlum sürekli ya ateşleniyordu ya kusuyordu 3 gün gece hastanedeysek 3 gün gündüz hastanedeydik benim kızımla hâlâ bile ilgilenemiyorum oğlumun bebekliği ile kıyaslarsam şuan oğlum 32 ayını bitirecek 2 gün sonra kızımda 19da 4 ayını bitirecek hâlâ çok zor ha ilk zamanları kıyasla daha iyi diyebilirim ama yinede devam ediyor
Benim eşimde sabah 8 akşam 5 çalışıyor markete vs gitmezse 5.30da falan evde oluyor ama geciktiği zamanlar
Ben şöyle yapıyorum eğer anlık süpürmem gerekmiyorsa akşam yapıyor eşim geldikten yemek yedikten sonra ama ya da c.tesi-pazar günü eşim oğlumu dışarıya çıkarıyor bende evi halletmeye çalışıyorum zaten evine gelince düzeni yavaş yavaş oturtuyorsun bide ben az işim varmış gibi oğluma tuvalet eğitimini vermeye başladım valla ben genelde küçük uyurken biseler yapmaya çalışıyorum ya da ağlamadan dururken yapmaya çalışıyorum büyükle oyun oynarken ya uyuyacak ya da onuda pusete koyacaksın yanınız da duracak peki gibi oyunlar oynuyorsunuz banada örnek verir misiniz?