Sorum; ben bir ay önce bir iğne yaptırdım bir hafta sonra enjeksiyon yapılan yerde ağrı ve üstüne oturamama başladı hastaneye gittiğimde kristalleşme olmuş deyip krem verdiler anlık etkisi oluyor, şu an iğneyi yapalı bir ay oldu enjeksiyon bölgesinde morarma mevcut bu normal mi? birde iğne etki etmemiş olabilir mi? Yarın hastaneye gideceğim ama ilk önce burda da sormak istedim