Merhaba arkadaşlar ,bebeğim 27 günlük.
3 4 gün önce boynunun sol tarafında sert bir kitle gördüm.Yuvarlak sert 2 cm kadar neredeyse.
Bugün doktora göründük ,ultrason istedi.
Ultrasonda lenf nodülleri var ama ben birşey göremiyorum başka onlar olabilir dedi,haftaya tekrar bakalım dedi.Çocuk doktoru da rapora bakınca ama sert geldi elime vs dedi kesin birşey diyemedi. Haftaya bakalım adını koyarız gibisinden konuştu.
Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?