Azramina bizimkide 5,5 aylık. Sizinki gibi daha çok şeyin farkında değil. Sanırım o yüzden sorun etmiyor bakiciyi da. Zaten 1 saat bakıyor gidiyor bakıcimiz. Öğretmenim derslerimi topladım sabaha art arda. Yarım saat, 1 saat açık kaldı. Ona da bakıcı şarttı. Kimi zaman toplantı olur kimi zaman veli öğrenci beni konuşmak için bekler vs vs dünya hâli. Allah herkesin karşısına iyi niyetli insanlar çıkarsın. Evlatlarımız önce Allah’a sonra onlara emanet