OptimusPrime Kiralarinuygun merkezde ev var mı kızlar? Yüksek lisans yapacak bir tanıdığım (kadın) için arıyoruz.
Pnnr OptimusPrime üniversite için esimin bir akrabası 1+1 eve 4bin küsuratida var ev tuttular ama yerini bilemiyorum cok pahaliymiş.
OptimusPrime Pnnr İnternette de çok ilan yok, başka şehirden bakacak gelecek görecek. Buradan evinin çevresinde gören duyan varsa ya da kiralayan çok iyi olurdu iletişime geçerdik.
bbosphorussss OptimusPrime taniyorum canim kiz kardesim su an elinde yoksa bile ilk size haber veriri olursa. Sinem adim ablaniz soyledi derseniz yardimci olur
OptimusPrime bbosphorussss Ya çok teşekkür ederim emlakçı komisyonları çok yüksek, bir şeyler yapabilir mi 🥲
bbosphorussss OptimusPrime sorarim onlar bi kac kisi beraber calisiyor kardesime denk gelirse sorarim 😊
eceeh Çok pahalı burda kiralar ve nerdeyse kiralık ev yok denecek kadar az olanda çok pahalı gezerken gözüme çarparsa kiralık numarasını alıp iletirim size