Nurhanakin Merhaba hanımlar, 47 günlük bebeğimi bugün kalça ultrasonu da götürdük 58-60 çıktı Doktorum 1 ay çift bez kullanıp tekrar gelin dedi Normal mi düzelir mi diye sorduğumda ise normal tamamen düzelebilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı?
Drkn Nurhanakin biz de 1 ay çift bez kullanmıştık ve düzelmişti önemli bisey olmadığını söylemişti doktorumuz
busrasensozlu Nurhanakin Bize de 2. Ayda kalça ultrasonunda sol bacağı tam oturmamış denmişti 1 ay 3 bez bağladık 3. Ay kontrolünde düzelmişti.