Neredeyse 2 haftadır sütüm olmasına rağmen doğru düzgün emmek istemiyor meme reddi var 2 gündür kaka yapmıyor aniden gelen ağlama krizi düzensiz gece uykuları uykuya direnme ve kısa uykular cidden o kadar yoruldum ki ne yapacağımı şaşırdım. Bu yaşadıklarımız atak haftası mı nedir yada nasıl hesaplanır bilen var mı 3 ay 12 günlük bebeğim 38+3 de doğdu